§ 1 Informacje ogólne
-
Właścicielem sklepu internetowego maxdekor.pl (zwanego dalej Sklepem) jest „MAXDEKOR” Kłycińska Zofia, Kłyciński Zbigniew, Kłyciński Paweł z siedzibą w Michałów-Reginów przy ul. Warszawska 94B, 05-119 Michałów-Reginów, zarejestrowana w …………………. pod numerem KRS ……………….., posiadająca numery NIP 5360010115; REGON 011176265.
-
Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Sprzedawca informuje, że część asortymentu stanowią produkty, które są przygotowywane na konkretne zamówienie Klienta. To warunkuje proces składania i realizacji Zamówień w Sklepie, w szczególności Terminy Dostawy. Poprzez akceptację postanowień Regulaminu, Klient przyjmuje do wiadomości powyższą specyfikę Sklepu oraz ją akceptuje.
-
Warunkiem dokonania zamówienia w Sklepie jest wypełnienie formularza zamówienia oraz akceptacja zawartych w nim warunków i kosztów dostawy.
-
Klientem nazywa się osobę lub firmę/instytucję, która wypełniła formularz rejestracyjny lub zgłoszeniowy.
-
Zamówień w Sklepie mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie.
-
Wszelką korespondencję dotyczącą zawieranych / zawartych Umów lub składanych / złożonych Zamówień przez Klientów należy kierować na adres: Maxdekor, ul. Warszawska 94B, 05-119 Michałów-Reginów, gdzie zlokalizowany jest stacjonarny salon oraz biuro sprzedaży Sklepu, bądź w formie elektronicznej na następujący adres e-mail: zamowienia@maxdekor.pl.
§ 2 Oferta
-
Wszystkie produkty oferowane przez Sklep są nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych.
-
Wszystkie ceny podane na stronie internetowej Sklepu są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT, więc są cenami brutto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta dla wersji produktu zgodnej z opisem towaru.
-
Za drobne rozbieżności pomiędzy zdjęciami zamieszczonymi na stronach Sklepu, jak również za ewentualne różnice w wyglądzie Towaru wynikające z indywidualnych ustawień monitora / ekranu / wyświetlacza urządzenia, z którego korzysta Klient a wyglądem rzeczywistym Towaru, Sprzedawca nie odpowiada.
-
Oferta prezentowana na stronach internetowych Sklepu nie jest stanem magazynowym Sklepu. Część prezentowanych towarów dostępna jest natychmiast (w opisie produktu widnieje wówczas komunikat: „Dostępne od ręki”). Pozostałe towary są przygotowywane po złożeniu zamówienia przez Klienta (w opisie produktu widnieje wówczas komunikat: „1-2 dni robocze”).
-
Wszystkie ceny produktów znajdujących się w ofercie sklepu mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Sklep zastrzega sobie możliwość odwołania lub ograniczenia części oferty oraz zmian asortymentu i cen towarów bez podania przyczyny.
-
W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych - Sklep podejmie próbę kontaktu z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy Sklep może odstąpić od umowy sprzedaży.
-
Terminy realizacji zamówień są wyszczególnione przy każdym produkcie.
-
Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie internetowej zdjęcia oraz opisy towarów były zgodne z ich rzeczywistymi cechami.
-
Z przyczyn niezależnych od Sklepu przedstawione terminy dostaw mogą ulec wydłużeniu. W przypadku ich przekroczenia Sklep informuje Klienta o nowym przewidywanym terminie dostawy.
§ 3 Zamówienie
-
Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia w dniach roboczych. Jest to czas potrzebny na skompletowanie zamówionych towarów i zrealizowanie wysyłki. W przypadku, gdy przewidywany czas realizacji jest dłuższy niż podany na stronach internetowych, Sklep kontaktuje się z Klientem, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję nowego terminu dostawy.
-
Klient składa zamówienie poprzez interaktywny formularz dostępny na jednej ze stron Sklepu internetowego. Zamówienie określa m.in. jakie towary, po jakiej cenie i w jakich ilościach Klient chce zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji. Podstawą realizacji zamówienia jest kompletne i zgodne z prawdą wypełnienie formularza.
-
Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta, Sklep wysyła na adres e-mail Klienta informację o złożonym zamówieniu. Ta informacja nie jest potwierdzeniem przyjęcia oferty Klienta. Jest ona jedynie informacją, że Sklep zamówienie otrzymał.
-
Następnie Sklep weryfikuje, czy zamówienie może zostać przyjęte do realizacji.
-
Jeżeli Sklep przyjmuje zamówienie Klienta, przesyła mu informację drogą elektroniczną o zatwierdzeniu zamówienia do realizacji. Z chwilą otrzymania takiego oświadczenia przez Klienta pomiędzy stronami zostaje zawarta Umowa sprzedaży na odległość.
-
Zamówienie w Sklepie internetowym można złożyć w następujący sposób:
-
za pomocą systemu informatycznego (stron internetowych) Sklepu,
-
telefonicznie pod numerem telefonu +48 22 772 94 99 lub +48 782 350 544, właściwym dla danego Sklepu internetowego (przy czym Zamówienia składane telefonicznie powinny dodatkowo być potwierdzone przez Klienta drogą elektroniczną poprzez wysłanie wiadomości na następujący adres e-mail: zamowienia@maxdekor.pl)
-
poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres zamowienia@maxdekor.pl
-
Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od transakcji sprzedaży w przypadku braku dostępności towaru u dostawcy, o czym Sklep nie miał informacji w momencie składania zamówienia przez Klienta. Wpłacone przez Klienta środki zostaną wówczas zwrócone na wskazany rachunek bankowy.
-
Korektę do swojego zamówienia Klient może wprowadzać do momentu wysłania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Klient może również wycofać swoje zamówienie zanim zostanie ono potwierdzone przez Sklep. W wypadku opłaconego zamówienia Sklep zwraca wpłacone środki.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, które zawiera niekompletne dane, np. błędny adres wysyłkowy, brak adresu e-mail, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia. Również zamówienia, które nie zostaną opłacone w terminie 7 dni roboczych od dnia ich złożenia będą uznane za nieaktualne i nie będą realizowane. Wyjątek stanowią indywidualne ustalenia między Klientem a Sklepem.
-
Jeśli faktura ma zostać wystawiona na firmę lub instytucję, należy podać nazwę podmiotu, dane oraz NIP. Dokonując zakupu w Sklepie Klient wyraża zgodę na wystawienie faktury bez podpisu.
§ 4 Płatność za zamówiony towar
-
Możliwe są następujące formy płatności:
-
Przelewem, jeśli towar jest dostępny w magazynie, Sklep rezerwuje go i przesyła do Klienta wiadomość e-mail zawierającą numer rachunku bankowego do wpłaty należności. Po zaksięgowaniu wpłaty towar zostaje wysłany do Klienta.
-
Za pośrednictwem serwisu Tpay (z uwzględnieniem przelewów elektronicznych oraz kartami płatniczymi).
-
Za pobraniem. Maksymalna kwota pobrania wynosi 5000 PLN.
-
Gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze w salonie.
-
W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.
§ 5 Wysyłka
-
Wszelkie dostawy Towarów będą realizowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem własnych kanałów dostawy lub firm kurierskich lub logistycznych, zgodnie z postanowieniami regulaminów świadczenia krajowych lub międzynarodowych usług przewozowych i pocztowych tychże firm obowiązujących w dniu zlecenia realizacji przesyłki.
-
Towar jest wysyłany tylko na terenie Polski. Usługi transportowe obejmują dostarczenie towaru do parteru pod wskazany adres. Jeśli dostarczane są artykuły na paletach, Klient osobiście musi zorganizować rozpakowanie i wniesienie towaru z palety do lokalu.
-
Wszystkie wysyłane towary objęte są ubezpieczeniem zagwarantowanym przez firmę kurierską.
-
W przypadku zamówień większej ilości produktów Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zamówień w osobnych partiach po uprzednim uzgodnieniu i potwierdzeniu tego z Klientem drogą elektroniczną lub telefoniczną.
-
W przypadku odbioru przesyłki w miejscu wskazanym przez Klienta rekomendowane jest, aby Klient w obecności osoby dostarczającej przesyłkę sprawdził ją pod kątem kompletności oraz ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, Klient proszony jest o poinformowanie o tym osoby dostarczającej przesyłkę i w obecności tej osoby spisanie stosownego protokołu reklamacji. Protokół reklamacji ułatwia i przyspiesza proces rozpatrywania reklamacji ilościowej bądź jakościowej w firmie kurierskiej. Zgodnie z warunkami świadczenia usług przez firmy kurierskie na spisanie protokołu szkody Klient ma 7 dni.
-
W przypadku nieodebrania przez Klienta wysłanego towaru, Klient zostanie obciążony kosztami związanymi ze zwrotem niedoręczonej przesyłki [wynika to z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych w § 37 stanowi, iż za czynności związane ze zwrotem przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego do nadawcy (po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy) pobiera się opłatę] oraz ponownej jej wysyłki. W przypadku powrotu przesyłki do Sklepu i niemożności kontaktu z Klientem, przesyłka ta będzie przechowywana przez okres …………….. miesięcy. Klient zostanie powiadomiony o ostatecznym terminie odbioru. Po tym czasie zawartość przesyłki ulega przejęciu przez Sklep, a wpłacone wcześniej środki nie zostaną zwrócone.
-
Sklep przewiduje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru po uprzednim umówieniu terminu odbioru w siedzibie firmy, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
-
Sprzedawca oświadcza, że dowód zakupu Towaru w postaci paragonu fiskalnego lub faktury, dołączy do przesyłki z Towarem lub wyśle pocztą lub drogą elektroniczną na adres Klienta wskazany przy składaniu Zamówienia.
§ 5 Reklamacje
-
Sklep jako sprzedawca odpowiada przed Klientem będącym konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z umową sprzedaży towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej.
-
Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres info@maxdekor.pl. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdy to niemożliwe do poinformowania Klienta kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
-
Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sklep.
-
Sklep nie jest producentem towarów. Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru przez okres gwarancji wskazany w karcie gwarancyjnej.
-
Wszystkie towary oferowane przez Sklep są przeznaczone do użytku domowego. Reklamacje towarów wykorzystywanych w celach komercyjnych mogą zostać odrzucone przez producenta – jeśli wada towaru będzie wynikać z intensywnego użytkowania w warunkach innych niż domowe. Odpowiedzialność Sklepu względem dokonującego zakupu przedsiębiorcy uregulowana jest przepisami Kodeksu Cywilnego, bez zastosowania Ustawy o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej.
-
Sprzedawca zwolniony jest z odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody wyrządzone przez Towar lub jego działanie w przypadku gdy szkoda wyrządzona, choćby pośrednio, przez Towar lub jego działanie jest w szczególności wynikiem:
a) użytkowania Towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem;
b) użytkowania Towaru w sposób niezgodny z instrukcją lub zaleceniami producenta lub wytwórcy Towaru;
c) dokonania jakichkolwiek modyfikacji Towaru przez Klienta lub innego jego użytkownika;
d) umieszczenia Towaru w sąsiedztwie przedmiotów łatwopalnych, grożących wybuchem itp. lub innych materiałów niebezpiecznych;
e) innych przyczyn, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności;
f) Siły Wyższej.
§ 6 Odstąpienie od umowy / Zwroty
-
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy sprzedaży towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odbioru przesyłki.
-
Odstąpienie od Umowy, o którym mowa w postanowieniu ust. 1 niniejszego paragrafu, następuje poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej na formularzu dostępnym na stronach Sklepu Internetowego pod następującym adresem:
https://…..
albo pocztą tradycyjną na następujący adres: Maxdekor, ul. Warszawska 94B, 05-119 Michałów-Reginów, bądź w formie elektronicznej na następujący adres e-mail: info@maxdekor.pl.
-
Wpłacone środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia przez Klienta od umowy na rachunek bankowy wskazany przez Klienta, pod warunkiem zwrotu towaru. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot i wymiana towaru nie dotyczą zamówień złożonych przez firmy, instytucje, stowarzyszenia, fundacje i inne podmioty lub osoby prowadzące działalność gospodarczą.
-
Zwracany towar należy odesłać na adres: Maxdekor, ul. Warszawska 94b, 05-119 Michałów Reginów.
-
Przesyłki odsyłane do Sklepu za pobraniem nie będą przez Sklep odbierane.
-
Przesyłki wysłane na koszt Sklepu również nie będą przez Sklep odbierane.
-
Klient odstępujący od umowy otrzymuje do akceptacji fakturę korygującą, przesłaną przez Sklep drogą elektroniczną.
-
Towary wykraczające poza standardową ofertę sklepu, sprowadzane na indywidualne zamówienie Klienta nie podlegają zwrotowi.
§ 7 Przetwarzanie danych osobowych
-
Administratorem Danych Osobowych (w rozumieniu przepisu art. 4 pkt. 7 Rozporządzenia 2016/679) Użytkownika Sklepu jest „Maxdekor” Kłycińska Zofia, Kłyciński Zbigniew, Kłyciński Paweł z siedzibą w Michałów-Reginów przy ul. Warszawska 94B, 05-119 Michałów-Reginów, zarejestrowana w …………………. pod numerem KRS ……………….., posiadająca numery NIP 5360010115 oraz REGON 011176265.
-
Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 8 Pozostałe postanowienia
-
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
-
Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.